کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • جمعه 23 مرداد 1394
  • , ,
  • 892 بازدید
  • 0 نظر

کمپانی: امیدوارم ادن هازارد بیمار شود!

مدافع بلژیکی من سیتی پیش از دیدار با چلسی هموطن خودش را مورد ستایش قرار داد و می گوید او پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین ها را دارد.

وینسنت کمپانی مدافع منچسترسیتی، ادن هازارد را تهدیدی جدی در چلسی می داند و به شوخی اعلام کرد که امیدواراست او دچار بیماری "اسهال" شود و نتواند برای این دیدار حاضر شود.

 

تیم فوتبال چلسی در روز یکشنبه باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف من سیتی برود.

 

هازارد 24 ساله در سال 2012 از تیم فوتبال المپیک لیل راهی چلسی شد و کمپانی هموطمن وی معتقد است او پتانسیل این را دارد که به بازیکنی در سطح لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تبدیل شود.

 

وی در گفتگو با سایت Het Nieuwsblad عنوان کرد:

-

(به شوخی) من امیدوارم که ادن هازارد اسهال بگیرد. حالا اجازه دهید جدی باشم، شما می توانید تاثیر بازی او را در چلسی ببنید و نباید آن را دست کم گرفت. همیشه از او انتظار می رود که در عملکردش پیشرفت داشته باشد.

هفته گذشته مقابل سوانزی شاید بهترین نیمه اول عمرش را بازی نکرد، اما زمانی که آنها 10 نفره شدند او تنها کسی بود که برای سوانزی خطرناک بود. از آنجایی که او می توانست 3 یا چهار بازیکن را دریبل بزند.

همیشه نمی توان چندین برنامه تاکتیکی داشت و اگر ادن شروع به دویدن کند واقعا غیر قابل مهار خواهد شد. اگر او در سطح خودش باشد می تواند نتیجه را رقم بزند.

مسی و رونالدو آمار وحشیانه ای دارند و اگر به استعداد آن ها نگاه کنید می بینید که می توان ادن را با آن ها مقایسه کرد. اما آنها خیلی گل می زنند و این موضوع باورنکردنی است. هازارد در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و اگر هم او بعد از مسی و رونالدو باشد عملکردی بدی نداشته است. او 38 بازی در فصل گذشته انجام داد و 14 گل به ثمر رساند.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها