کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • چهارشنبه 07 مرداد 1394
  • , ,
  • 762 بازدید
  • 0 نظر

پیگرینی: یووتیچ باید از منچسترسیتی می‌رفت

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر دلیل موافقت خود با فروش مهاجم مونته‌نگرویی تیمش را توضیح داد.
در ادامه مطلب...

 

مانوئل پیگرینی با تأیید خروج استفان یووتیچ از فهرست بازیکنانش برای پیوستن به اینتر، این جابه‌جایی را به صلاح مهاجم تیم ملی مونته‌نگرو دانست.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی با تمجید از یووتیچ که در آستانه عقد قراردادی قرضی (با امکان تبدیل شدن به قرارداد قطعی به ارزش 14 میلیون پوند) با اینترمیلان است، دلیل موافقتش با فروش وی را توضیح داد.

او گفت: متأسفانه استوان باید می‌رفت، چون او در دو سالی که اینجا بازی کرد چندان موفق نبود. او بازیکن بسیار خوبی است و یکی از فنی‌ترین بازیکنانی که تا به حال دیده‌ام اما متأسفانه او بیش از اندازه مصدوم می‌شد و به همین دلیل نتوانست بازی‌های متوالی زیادی انجام دهد. با این وجود من برای او آینده روشنی را پیش‌بینی و فکر می‌کنم که برای اینتر مهره مهمی خواهد بود.

پیگرینی در ادامه اعتراف کرد که از عملکرد رحیم استرلینگ، مهاجم انگلیسی جدید تیمش راضی است به خصوص که او در دو بازی نخستش برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس سه گل زده است، از جمله دو گلی که در پیروزی 8 بر یک آبی‌ها برابر تیم ملی ویتنام به ثمر رساند.

وی عنوان کرد: استرلینگ بازیکن بسیار خوبی است و به همین دلیل هم اینجاست. بازی او فاکتورهای زیادی دارد که ما نبودشان را در تیم‌مان احساس می‌کردیم. بازی او برابر ویتنام سرعت بالایی داشت و من مطمئنم که او در آینده نشان می‌دهد چرا ما این مقدار پول (49 میلیون پوند) را برای خریدنش پرداختیم.

سرمربی پیشین رئال مادرید سپس گفت که اهداف اولیه‌اش برای فصل آینده کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و صعود به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان است.

سرمربی من‌سیتی تأکید کرد: در زمان باقیمانده تا آغاز لیگ برتر باید سخت کار کنیم و امیدوارم که در این فصل بازی‌‌های خوبی ارائه کنیم. پارسال ما بعد از چلسی نایب قهرمان شدیم، اما امسال به کسب عنوان قهرمانی امیدواریم. این فصل پنج یا شش تیم مدعی هستند و رقابت بسیار فشرده است، به همین دلیل قهرمان شدن کار آسانی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: با این حال مطمئنم که یک بار دیگر منچسترسیتی برای قهرمانی خواهد جنگید. در لیگ قهرمانان هم در دو فصل گذشته ما پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و به مرحله یک هشتم راه پیدا کردیم، در حالی که پیش از آن هرگز موفق به انجام این کار نشده بودیم. البته بدشانسی آوردیم که قرعه‌کشی، بارسلونا را مقابل‌مان قرار داد. امسال اما امیدوارم که حداقل تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها