کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • جمعه 13 آذر 1394
  • , ,
  • 1006 بازدید
  • 0 نظر

استرلینگ: ده بروین سوارز منچسترسیتی است!

مهاجم منچسترسیتی اعتقاد دارد ده بروین می تواند تأثیری که سوارز در لیورپول گذاشت را در تیم آبی پوش منچستر بگذارد.

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

کوین دی بروینه، هافبک - مهاجم بلژیکی سیتی، در بازی تیمش برابر هال سیتی در  جام اتحادیه، موفق شد نهمین گل خود را در هجدهمین بازی برای تیم پیگرینی به ثمر برساند. در این بازی سیتیزن ها با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی این جام صعود کردند.

 

ده بورین ابتدای این فصل با مبلغ 54 میلیون یورو  از وولفسبورگ به منچسترسیتی آمد و تا کنون یکی از بهترین های این تیم بوده است.

 

لوئیز سوارز هم زمانی که در سال 2014، لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد، در طول 4 فصلی که در انگلیس بازی کرده بود، در 133 بازی 82 گل به ثمر رساند.

 

 استرلینگکه به مدت سه فصل در کنار سوارز در آنفیلد توپ زد است، اعتقاد دارد،با روندی که ده بروین پشت سر می کذارد، می تواند تأثیری همانند سوارز  در ترکیب سیتیزن ها داشته باشد.

 

استرلینگ در این زمینه گفت:


هر تیمی خوبی به بازیکنی نیاز دارد که بتواند هم خوب گل بزندو هم خوب پاس گل بدهد، دقیقا مثل همین کاریکه کوین در من سیتی انجام می دهد. این همان کاری است که بازیکنان بزرگ انجام می دهند و ما نیز خوشحالیم که بازیکنی مثل ده بروزن را در ترکیب داریم.

وقتی در لیورپول توپ را به سوارز می رساندیم، حتی اگر در طول بازی یک بار این کار را می کردیم، می دانستیم آن توپ حتما گل می شود، سوارز یا گل می زد یا پاس گل می داد. ده بروین هم دقیقا همین کار را انجام می دهد. وقتی توپ به او می رسد (در محوطه جریمه) مطمئن هستیم که به احتمال زیاد این توپ وارد دروزاه می شود، چون یا خودش این کار را می کند، یا با یک پاس گل عالی برای یکی دیگر از بازیکنان مقدمات آن را فراهم می کند.

برای هر بازیکنی که به فوتبال انگلیس می اید، سازگاری با تیم و مفید بازی کردن خیلی سخت است، اما او این کار را اینقدر خوب انجام داده که سرعت پیشرفتش را نمی توان باور کرد.

ده بروین آرام، خنده رو و خونسرد است، او آرامشش را به ما القا می کند.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها