کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • چهارشنبه 04 شهریور 1394
  • , ,
  • 813 بازدید
  • 0 نظر

کمپانی: من سیتی برای کسب عناوین قهرمانی به مدافعان خود نیاز دارد

مدافع بلژیکی منچسترسیتی معتقد است این تیم پیشتازی خود در لیگ برتر را به قدرتش در خط دفاعی خود مدیون است.

به ادامه مطلب بروید

منچسترسیتی فصل 16-2015 لیگ برتر انگلیس را با سه پیروزی متوالی آغاز کرده و در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین است. شاگردان مانوئل پیگرینی تاکنون هشت گل به حریفان خود زده و گلی دریافت نکرده‌اند.

وینسنت کمپانی که در سه بازی قبلی دو گل برای آبی‌پوشان لندنی به ثمر رسانده است، گفت: شما نمی‌توانید برای یک تیم بزرگ بازی کنید، مگر اینکه شرایطش را داشته باشید. اگر به برنامه‌های بازی‌ها نگاه کنید می‌بینید که در پایان یک فصل در حدود 50 یا 60 بازی را باید انجام داد و اگر هدف منچسترسیتی رقابت برای قهرمانی در هر رقابتی است، تیم نیاز به جیسون دنایر، مارتین دمیچلیس، نیکلاس اوتامندی، مانگالا و من دارد. از این رو طبیعی است که تیم به دنبال جذب بازیکن در پست‌های موردنظرش باشد.

وی افزود: نه در تمرینات و نه در بازی‌ها جای هیچ‌گونه خطایی نیست، چون همیشه کسی هست که عملکرد شما را زیر نظر دارد و اگر هم‌پستی شما در وضعیت بهتری باشد، جای‌تان را در ترکیب می‌گیرد. ما ترکیب فوق‌العاده‌ای داریم و همه می‌دانیم که باید عملکرد خوبی داشته باشیم، چون در غیر این‌صورت کسی دیگری جای‌مان را خواهد گرفت.

مدافع بلژیکی من‌سیتی همچنین در خصوص وضعیت خود هم اظهار داشت: شرایطم در زمین نشان می‌دهد که در وضعیت خوبی هستم و از این بابت خوشحالم. من 29 ساله هستم و اوضاع برای من به خوبی پیش می‌رود. نمی‌خواهم فرصت‌هایی را که می‌توانم از بازی‌ها و فصل خوب داشته باشم، از دست بدهم. من‌سیتی در هر بازی روی من حساب کرده و حالا وقت آن است که تلاش کنم.

کمپانی در پایان خاطر نشان کرد: بسته نگه داشتن دروازه به اندازه گلزنی مهم است. ممکن است روزی باشد که در گلزنی موفق نباشید، ولی در کنارش اجازه باز شدن دروازه را نمی‌دهید و این شما را همچنان در بازی نگه می‌دارد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها