کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • پنجشنبه 29 مرداد 1394
  • , ,
  • 901 بازدید
  • 0 نظر

اوتامندی رسما به منچسترسیتی پیوست

نیکولاس اوتامندی کاپیتان تیم والنسیا امروز به صورت رسمی به منچسترسیتی منتقل شد.مبلغ این انتقال 31.7 میلیون پوند اعلام شده است.

این بازیکن پس از نمایش های خیره کننده در فصل قبل در تمام تابستان مورد توجه تیم های زیادی قرار گرفت.اوتامندی فصل پیش برتر از مدافعانی مثل راموس و گودین در تیم منتخب لالیگا کنار جرارد پیکه قرارگرفت.او همچنین در تیم منتخب کوپا آمریکا حضور داشت.

اوتامندی پس از پیوستن به سیتی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت:من بهترین بازی های خود را برای سیتی انجام خواهم داد و هر بازی بیشترین تلاشم را برای این تیم خواهم کرد.دوست دارم به من سیتی کمک کنم که تیم به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کند و امیدوارم جام های زیادی را با سیتی به دست بیاورم.پیوستن به تیمی که همیشه به آن به عنوان تیمی شگفت انگیز نگاه میکردم برای من تحقق یک رویااست.

مانوئل پیگرینی هم در مصاحبه اش با سایت باشگاه از آمدن اوتامندی ابراز خوشحالی کرد:نیکلاس فصل قبل بهترین مدافع لالیگا بود و همچنین در کوپا آمریکا در تیم منتخب حضور داشت.او با این توضیحات مشخصا یکی از بهترین مدافعان اروپاست و من از پیوستنش به تیم بسیار خوشحالم.در تیم ما بازیکنان زیادی هم حضور دارند که نیکلاس با آنها آشنایی دارد.او در پرتغال با مانگالا و فرناندو بازی کرده است و در تیم ملی هم با زابالتا و دمیکلیس و آگوئرو هم بازی است.از نظر فوتبالی او تمام ویژگی های لازم برای درخشش در لیگ جزیره را دارد.

گفتنی است اوتاندی پس از استرلینگ و فابیان دلف سوم خرید برای تیم بزرگسالان باشگاه به حساب می آید.سیتیزن ها روبرتس و انس اونال را برای تیم جوانان خود به خدمت گرفته اند.منچسترسیتی تا به حال 99 میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید درتابستان هزینه کرده است.

 

متن از :متاورزش

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها