کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • شنبه 08 خرداد 1400
  • , ,
  • 579 بازدید
  • 0 نظر

 پشیمانی آگوئرو؛ سفر به بارسلونا کنسل شد

   به ادعای موندودپورتیوو سرخیو اگوئرو بر خلاف پیش بینی ها فردا برای تست پزشکی وارد بارسلونا نخواهدشد

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی و انگلیسی، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی با پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا می پیوندد. این خبری جدید نیست و از هفته ها پیش مشخص شده است که او با سران بارسا به توافق نهایی رسیده و قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد. دوست صمیمی لیونل مسی سابقه چند سال بازی برای اتلتیکو را دارد و به خوبی با فضای لالیگا آشناست.

آگوئرو دوست داشت در سیتی بماند ولی در نهایت از سوی باشگاه انگلیسی به وی پیشنهاد تمدید ارائه نشد. در هر صورت با او وداعی آبرومندانه صورت گرفت و پس از بازی فینال لیگ قهرمانان که امشبدر پورتو بین سیتی و چلسی برگزار می شود، آگوئرو به کارش در جمع سیتیزن ها پایان خواهد داد.

 

هفته قبل در برنامه "Onze" از اسپورت 3 کاتالونیا ادعا شد که آگوئرو دوشنبه وارد بارسلونا می شود تا قراردادش را امضا کند اما امروز موندودپورتیوو گزارش داد که انتقال آگوئرو به بارسا بر خلاف پیش بینی ها چندان هم نزدیک نیست و او قرار نیست فردا برای امضای قرارداد وارد بارسلون شود.

ایده اولیه همین بود ولی ستاره آرژانتینی در نهایت تغییر عقیده داده و اعلام کرده است که تا زمان تصمیم گیری لیونل مسی صبر خواهد کرد. در واقع او تنها در صورتی به بارسلونا می پیوندد که مسی قراردادش را تمدید کند.

آگوئرو فعلا دو هفته برای پاسخ نهایی زمان خواسته و هرچند به نظر می رسد توافق قطعی است ولی نباید فراموش کرد که یکی دو باشگاه لیگ برتری نیز بی تاب مذاکره با او هستند و در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. 

فعلا چیزی که مشخص است اینکه تست پزشکی آگوئرو در بارسلونا منتفی شده و او پس از فینال یک هفته به استراحت خواهد رفت و سپس به اردوی تیم ملی کشورش برای کوپا آمه ریکا ملحق می شود.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها