کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • دوشنبه 18 آبان 1394
  • , ,
  • 895 بازدید
  • 0 نظر

تساوی سیتی در زمین استون ویلا

دیدار تیم های منچسترسیتی و استون ویلا  با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا صدرنشینی سیتی به خطر بیفتد.

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

منچسترسیتی به عنوان صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم قعرنشین استون ویلا آمده بود. ویلا با هدایت مربی جدید خود "رمی گارد"، انگیزه بالایی برای کسب یک نتیجه مطلوب مقابل سیتی داشت و در سوی دیگر شاگردان پیگرینی برای حفظ صدر، نیاز مبرم به پیروزی داشتند.

بازی با برتری محسوس ویلا آغاز شد و این تیم با حمایت هوادارانش توپ و میدان را در دست گرفت ولی با گذشت زمان، سیتی بر بازی مسلط تر شد. اولین خطر جدی بازی در دقیقه 13 توسط گوئیه به دست آمد. او که با پاس گیل راهی دروازه سیتی شده بود با شوتی محکم، هارت را وادار به واکنش کرد ولی توپ راهی دروازه نشد.

در ادامه، سیتی دو بار توسط استرلینگ و سانیا صاحب موقعیت گلزنی شد اما هیچکدام تبدیل به گل نشدند. در نهایت نیمه اول بدون اینکه خطرات چندانی را روی دروازه ها شاهد باشیم بدون گل خاتمه یافت.


نیمه دوم حکایت متفاوتی نسبت به نیمه اول داشت و این سیتی بود که حاکم مطلق توپ و زمین بود. یاران سیتی، در بیست دقیقه اول نیمه دوم، حداقل 5 فرصت خوب گلزنی را از دست دادند که خطرناکترین آنها ضربه سر استرلینگ در مصاف تک به تک با دروازه بان ویلا بود اما گوژان در این صحنه، استرلینگ را ناکام گذاشت. فرصت یحیی توره هم تقریبا جدی بود و می توانست برای سیتی به گل تیدیل شود.

سیتی در 4 دقیقه وقت اضافه نیز دو فرصت استثنایی گل را از دست داد. یک بار ضربه سر کمپانی به تیرک افقی برخورد کرد و در دقیقه پایانی بازی نیز فابیان دلف نتوانست سانتر ناواس را به گل تبدیل کند و گوژان، دروازه بان ویلا، زودتر به توپ رسید و آن را دور کرد.

با این تساوی، سیتی فرصت خوبی برای صدرنشینی آرسنال فراهم کرد و ویلا نیز پس از 7 شکست متوالی، صاحب یک تساوی ارزشمند شد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها