کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • یکشنبه 05 مهر 1394
  • , ,
  • 1096 بازدید
  • 0 نظر

منچستر سیتی1-4تاتنهام.از اشتاباهات داوری تا دروازبان نالایق

در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس دو تیم تاتنهام و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند که در پایان تاتنهام پیروز این دیدار شد.

به ادامــــــــــــــه مــــــــطــــــلـــــــب بروید

 

تاتنهام در هفته هفتم در ورزشگاه  وایت هارت لین میزبان منچستر سیتی بود. این دیدار در ساعت 15:15 به وقت ایران برگزار شد که در پایان این دیدار شاگردان مائوریسیو پوچتینو توانستد سیتی زن ها را متوقف کنند.

 

بازی دو تیم بسیار جذاب و دیدنی دنبال می شد که در دقیقه 25 کوین ده بروین بازیکن جوان تیم منچستر سیتی توانست گل اول این بازی را برای سیتی زن ها به ثمر برساند. پس از گل ده بروین فشار روی دروازه منچستر سیتی زیاد شد و این فشار زیاد دوام نیاورد و درنهایت اریک دیر  در دقیقه 45 توانست حساب کار را یک بر یک کند تا نیمه اول را با شکست پا به رختکن وایت هارت لین نگذارند.

نیمه دوم آغاز شد، نیمه دوم تاتنهام شروع طوفانی داشت و توانست در این نیمه 3 گل دیگر به منچستر سیتی بزند. دومین گل تاتنهام را توبی آلدروایرلد در دقیقه 50، گل سوم را هری کین در دقیقه 61 و گل چهارم را اریک لاملا در دقیقه 79 به ثمر رساندند.البته قابل ذکر است که گل دوم و سوم تاتنهام در شرایط آفساید زده شد.

 تیم تحت‌هدایت مائوریسیو پوچتینو با این برد خانگی 12 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. منچسترسیتی هم 15 امتیازی باقی ماند و در حال حاضر همچنان صدرنشین است ولی احتمال اینکه پس از برگزاری بازی‌های امشب دچار سقوط چند پله‌ ای شود، وجود دارد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها