کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • جمعه 31 اردیبهشت 1400
  • , ,
  • 636 بازدید
  • 0 نظر

 بارسا نه؛ هری کین سیتیِ گواردیولا را ترجیح می‌دهد

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس و تاتنهام، به باشگاه خود اعلام کرده که قصد جدایی دارد و به این ترتیب توفانی در لیگ برتر به راه انداخته است.

http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

هری کین مشتاق است تا در این تابستان تاتنهام را ترک کند و منچسترسیتی پپ گواردیولا جایی است که می خواهد برود!

کاپیتان تاتنهام تمایل خود به ترک باشگاه شمال لندنی را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده و قصد دارد به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان از تاتنهام جدا شود.

تایمز گزارش کرده است که کین باور دارد قول و قرار لفظی که با دنیل لوی، مالک تاتنهام، گذاشته است به او اجازه خواهد داد تا امسال اسپرز را ترک کند. سیتی پیش از این در سال 2020 نیز درباره اینکه ایا کین قادر خواهد بود از تاتنهام جدا شود یا نه پرس و جو کرده بود، اما کاپیتان اسپرز در آن زمان تصمیم گرفت که همچنان در شمال لندن بماند.

با توجه به اینکه از قرارداد شش ساله کین و تاتنهام هنوز سه سال باقی مانده است، این باشگاه اطمینان دارد که می تواند کاپیتان خود را همچنان حفظ کند، مگر اینکه پیشنهاد مالی قابل توجهی کند. در گزارش تایمز آمده است که مدیران تاتنهام به شرط دریافت 175 میلیون یورو به کین اجازه جدایی خواهند داد.

همچنین دیلی میل گزارش کرده است که تاتنهام از سیتی درخواست خواهد کرد که گابریل ژسوس نیز بخشی از این معامله باشد. به هر حال انتقال کین به سیتی باعث خواهد شد تا این بازیکن برزیلی ذخیره مهاجم ملی پوش انگلیسی شود.

قهرمانان لیگ برتر همچنین به دنبال توافق با ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، هستند. با توجه به مصدومیت های هری کین 27 ساله، ارلینگ هالند در صورت پیوستن به سیتی می تواند قول سال های بیشتری درخشش در ترکیب سیتیزن ها را بدهد.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها